Mijn tijd bij de ponystal

Hier kun je iets over jezelf vertellen.
Wie ben je, hoe lang ben je al paardengek, wie is je lievelings paard /pony.....en waarom?

(klik wel even op 'nieuw onderwerp' en vul dan bij onderwerp je naam in)
Gesloten
Aniek
Berichten: 183
Lid geworden op: do jul 27, 2006 2:29 pm

Mijn tijd bij de ponystal

Bericht door Aniek » do jul 27, 2006 2:53 pm

Hallo allemaal,
Ik ben al een paar jaar niet meer bij de ponystal, heb er wel een jaar of 5 / 6 gereden.
Ik ben er een hele tijd niet geweest, maar de laatste tijd vind ik het erg leuk om de verhalen op dit forum te lezen en ben zelf heel benieuwd wat er met de pony's is gebeurd waar ik op heb gereden.
Ik begon als klein meisje op vendy, maar heb in het eerste jaar op verschillende pony's gereden, zoals bianca, max, beauty, catootje, kelly. Daarna heb ik een tijd op Jasper gereden, tot dat rakker kwam. Na een tijd werd ik toch wel wat te groot voor rakker. Op een dag voor de les kwam diegene van wie ik toen les had naar me toe, dat ze een "nieuw" paard voor me had. Carina. Ze stond nog achter, in die oude stallen, waar eerder de prive stallen waren. Ik vond het toch wel wat spannend, want ze was wel een heel stuk groter dan Rakker. Magoed het rijden ging steeds beter en ze werd de vaste pony waarop ik reed. Tot dat ze elke week steeds dikker werd en ik op een gegeven moment niet meer op dr kon rijden omdat ze hoog zwanger was :) Ik vond het natuurlijk erg leuk dat de pony waarop ik reed een veulentje kreeg, maar ik baalde er ook flink van, want nu moest ik weer op een andere pony rijden. Het werd Hurby. Ik vond het maar een rare pony in het begin, maar na een aantal weken was ik helemaal verkocht, wat een lief beestje!
Nou, Easter werd geboren en na een tijd mocht Carina weer mee rijden in de lessen. Ik heb nog een tijd op haar gereden, maar moest toen helaas naar een andere dag, omdat het met school niet uit kwam. In die les reed Carina al, waar ik erg van baalde, en ik kwam op bowie te rijden, ook een erg gave pony, op stal soms wat chagerijnig, maar rijdt erg fijn en was lekker eigenwijs.
Helaas moest ik na een paar maandjes stoppen, omdat ik geen tijd meer kon vrij maken (school, stage, werk). En dat was het einde van mijn tijd bij de ponystal.
Misschien dat ik sommigen van jullie nog van gezicht ken.. Volgens mij ken ik Ketaki wel van gezicht. Had jij vroeger niet een eigen pony op de ponystal? een kleine witte?

Als laatste ben ik wel heel erg benieuwd wat er met Carina en Bowie is gebeurd!! Ik zag ze namelijk niet meer bij de foto's staan, dus ik neem aan dat ze niet meer op de ponystal staan. Weet iemand hier iets over???

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Gebruikersavatar
ketaki
Berichten: 521
Lid geworden op: do sep 15, 2005 8:44 pm

Bericht door ketaki » do jul 27, 2006 5:34 pm

bowie is toenertijd verkocht aan een meisje.
en carina is ingeslapen aangezien ze iets met dr benen had.

trouwens ik verplaats het bericht naar het voorstel forum :wink:
R.I.P Flemmingh

R.I.P. Oklund

Aniek
Berichten: 183
Lid geworden op: do jul 27, 2006 2:29 pm

Bericht door Aniek » zo jul 30, 2006 5:00 pm

Is goed hoor, t werd ook wel een lang verhaal, vond nog een foto van Carina met easter, die een paar dagen oud is, zal hem na de vakantie eens proberen in te scannen. (het is nog een "gewone" foto :? )

Fijne vakantie allemaal!

M.
Berichten: 304
Lid geworden op: ma apr 10, 2006 9:45 am

Bericht door M. » ma jul 31, 2006 7:03 am

Jaaaa!! Dat moet je zeker snel doen!! Ben uiteraard heel blij altijd met
baby-foto's van mijn schatje... Aangezien ik die zelf niet heb..

Joyce
Berichten: 9
Lid geworden op: di jun 27, 2006 9:39 am

Bericht door Joyce » ma jul 31, 2006 11:06 am

Altijd leuk om zulke verhalen weer te horen. Dan denk je zelf ook weer van 'oh ja'.

Dat meisje met die witte eigen pony waar je het over had heet Anouk. Dat is niet Ketaki.

Gebruikersavatar
ketaki
Berichten: 521
Lid geworden op: do sep 15, 2005 8:44 pm

Bericht door ketaki » di aug 01, 2006 8:55 am

aniek zul je bedoelen :wink:

en ja, dat laatste is een hint :twisted:
R.I.P Flemmingh

R.I.P. Oklund

Aniek
Berichten: 183
Lid geworden op: do jul 27, 2006 2:29 pm

Bericht door Aniek » wo sep 27, 2006 1:24 pm

Nou de foto van Carina en Easter moet nog even wachten, de scanner is kapot en er moet waarschijnlijke een nieuwe komen.
Maar heb nog een vraag aan jullie. Ik zit er over te denken om weer met paardrijden te beginnen. Maar hoe zit dat dan? moet ik weer helemaal in de beginners lessen beginnen? Ik heb al een paar jaar les gehad (en neem aan dat ik het nog wel kan). En weten jullie of er een wachtrij ofzo voor is?

Gebruikersavatar
ketaki
Berichten: 521
Lid geworden op: do sep 15, 2005 8:44 pm

Bericht door ketaki » wo sep 27, 2006 7:19 pm

misschien dat het handiger is om dan de manege even te bellen.
die zullen het wel weten.
hier zegt de 1 zus en de ander zo :)
R.I.P Flemmingh

R.I.P. Oklund

Silvia
Berichten: 67
Lid geworden op: vr nov 11, 2005 8:14 am

Bericht door Silvia » do sep 28, 2006 5:26 am

2 a 3 weken geleden was er nog plek in de paardenlessen. ik weet niet of die al opgevuld zijn. zelf had ik ook een aantal jaren gereden toen ik hier kwam rijden en kon daardoor meteen in een gevorderdenles. als je al een paar jaar hebt gereden, is het tenslotte onzin om weer in een beginnersles te gaan rijden lijkt me. ik ben het met ketaki eens dat je het beste even kunt bellen. op http://www.ponystalhengelo.nl/rijlessen.html kun je lezen met wie en hoe je contact kunt opnemen.

Joyce
Berichten: 9
Lid geworden op: di jun 27, 2006 9:39 am

Bericht door Joyce » do sep 28, 2006 9:25 am

Dan moet je bellen met Marion Vos. Zij regelt dat. Waarschijnlijk moet je een keer proefrijden om te kijken in welke les je past enzo. Marion's nummer staat wel in de hinnikbode en volgens mij ook wel op deze site.

Joyce
Berichten: 9
Lid geworden op: di jun 27, 2006 9:39 am

Bericht door Joyce » do sep 28, 2006 9:26 am

ketaki schreef:aniek zul je bedoelen :wink:

Nee die bedoel ik niet!!! Wees toch niet altijd zo eigenwijs Ketaki. Dat donkere meisje op de kleine witte pony van prive waaar zij het over heeft was Anouk en niet Aniek.

Aniek
Berichten: 183
Lid geworden op: do jul 27, 2006 2:29 pm

Bericht door Aniek » wo okt 11, 2006 6:21 pm

Hallo allemaal,

Ik heb contact gehad met Marion Vos, en ga vanaf november beginnen.
Ik kom in de woensdag groep van 18.00 - 19.00. Rijdt er iemand van jullie ook al in die les? Verder ben ik heel benieuwd op wie ik mag rijden :D maar zal nog een paar weekjes moeten wachten. Ik ben nog op zoek naar een paar spullen, dus als je wat over hebt, kijk even bij gevraagd, daar zal ik het neerzetten! :) alvast bedankt daarvoor. En verder horen jullie wel hoe mijn eerste les weer is bevallen :)

Gebruikersavatar
SandraA
Berichten: 160
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 5:28 pm

Bericht door SandraA » do okt 12, 2006 12:15 pm

heey!
dan kom je bij mij in de les:D:D:D

moniek
Berichten: 88
Lid geworden op: za dec 24, 2005 5:02 pm

Bericht door moniek » di okt 17, 2006 2:32 pm

enn bij mij

Aniek
Berichten: 183
Lid geworden op: do jul 27, 2006 2:29 pm

Bericht door Aniek » wo okt 18, 2006 2:03 pm

Gezellig :D

Ik had nog even een vraag, kan iemand mij vertellen, wat voor een cap ik precies mag/moet dragen tijdens de lessen? Kan dat nog een gewonen zijn met een losse kinband eromheen, of moet die band eraan vast zitten? Je hebt zoveel verschillende.. :?

Groetjes Aniek

Oohw, ik heb al zoveel zin om te beginnen, nog twee weekjes.. spannend op wie ik mag :)

Gesloten