Goh.. leuk om terug te zien!

Hier kun je iets over jezelf vertellen.
Wie ben je, hoe lang ben je al paardengek, wie is je lievelings paard /pony.....en waarom?

(klik wel even op 'nieuw onderwerp' en vul dan bij onderwerp je naam in)
Gesloten
Lindaatjuh

Goh.. leuk om terug te zien!

Bericht door Lindaatjuh » wo mar 22, 2006 6:49 pm

Hallo allemaal,

Het is heel erg lang geleden dat ik bij de ponystal ben begonnen met rijden.. zon 14 jaar geleden haha. :D ik ben toen begonnen op de zaterdagochtend en volgensmij was dat op moonlight..
En de pony's die er toen meereden in de les: moonlight, marco, tricia, jasper, vendy, fury... voor de rest weet ik het zo niet meer. is echt al lang geleden.. oja, smokey en smakkie waren er toen ook..
Ik heb ook geen idee meer van wie ik les heb gehad, zijn er verschillende geweest.

Daarna naar de paardenles gegaan. daar reden toen mee (wat ik me nog kan herrinneren en waar ik nog foto;s van heb): Easy..die was er toen nog maar net, lucky, Albertino, Rusty, Bobby, Wardy, Wina, Eddy, Ulinda, Sady, Waldy...

Toch nog een hele lange lijst haha. misschien zijn sommige er maar korte tijd geweest dat weet ik echt niet. kan me alleen herrinneren dat ik echt heel veel lol heb gehad tijdens mijn eerste paardrij jaren!

Toen mijn vader me op een gegeven moment niet meer weg kon brengen naar hengelo elke keer ivm zijn werk ben ik in enschede gaan rijden..

hier hoorde ik een paar jaar geleden dan de ponystal zou zijn verhuisd ofz... ik heb echt geen idee. maar bij toeval kwam ik op deze site terecht en er is eigenlijk niet zo heel veel veranderd. zie alleen geen bekende mensen meer haha..

Nog meer mensen die er zo lang geleden hebben gereden?? :roll: :?:

Gebruikersavatar
ketaki
Berichten: 521
Lid geworden op: do sep 15, 2005 8:44 pm

Bericht door ketaki » wo mar 22, 2006 7:17 pm

Meld zich aan.
ik rijd ook al zo'n 12 jaar op de ponystal :wink:

maar verplaats het topic naar het voorstel forum :)
R.I.P Flemmingh

R.I.P. Oklund

Gesloten