Lisanneee

Hier kun je iets over jezelf vertellen.
Wie ben je, hoe lang ben je al paardengek, wie is je lievelings paard /pony.....en waarom?

(klik wel even op 'nieuw onderwerp' en vul dan bij onderwerp je naam in)
Gesloten
Lisanneee
Berichten: 167
Lid geworden op: za dec 31, 2005 4:19 pm

Lisanneee

Bericht door Lisanneee » di jan 24, 2006 1:34 pm

nja dan zal ik me ook maar eens een keertje gaan voorstellen hea :wink: :P
nja ik ben dus Lisanne,..
ik rij sinds ongeveer een jaar hier op Ponystal,.. hiervoor heb ik gereden op Eldorado in Soest (ben verhuisd) de lessen hier zijn echt zoooooveel beter dan dat ze daar waren maar oke dat terzijde,..
ik rij zaterdag ochtend van 09.00 tot 10.00 eerst reed ik altijd op Easy, maar meestal rij ik op allerlei verschillende paardjes,..komende weken rijd ik op Shadow waarsch :D ,.. ook zit ik in de stalgroep en mest op zaterdag dus stallen uit, veeg de boel, en voer enzo :wink: met een heeeeeel gezellig groepje meiden natuurlijk das (bijna) elke zaterdag wel lol! :D als alles goed gaat tenminste
ook mest ik vanaf deze week op vrijdag een paar stalletjes uit waardoor ik ook op zondag kan rijden :D
owjah! haha ook help ik (bijna) altijd met de kinderfeestjes op woensdag,..( als iemand interesse heeft het is altijd heeel leuk!! krijgt een rondleiding op de manege en gaan we de shetjes opzadelen enzo en mogen ze dr allemaal 1 of 2 keer een paar rondjes op :D :wink: )
nja ik heb wel weer genoeg verteld dacht ik zo :wink: hahaha

Esmé
Berichten: 138
Lid geworden op: za sep 17, 2005 6:03 pm

Bericht door Esmé » ma jan 30, 2006 4:31 pm

En jullie moeten weten dat Lisanne altijd erg leuke liedjes kan zingen onder het uitmesten 8) :lol:
jaja

Gebruikersavatar
ketaki
Berichten: 521
Lid geworden op: do sep 15, 2005 8:44 pm

Bericht door ketaki » ma jan 30, 2006 6:38 pm

Esmé schreef:En jullie moeten weten dat Lisanne altijd erg leuke liedjes kan zingen onder het uitmesten 8) :lol:

haha is dat echt waar :wink:
of ze moet gewoon meedoen met de volgende Idols serie 8) :wink:
R.I.P Flemmingh

R.I.P. Oklund

Lisanneee
Berichten: 167
Lid geworden op: za dec 31, 2005 4:19 pm

Lisanneee

Bericht door Lisanneee » ma jan 30, 2006 7:48 pm

Jaaaaah dat is waar!!!!,....hahaha je moet toch wat hea :wink: :P mmh ik denk niet dat de jury daar al te blij me zou zijn!!!! :P

Gebruikersavatar
ketaki
Berichten: 521
Lid geworden op: do sep 15, 2005 8:44 pm

Re: Lisanneee

Bericht door ketaki » ma jan 30, 2006 7:50 pm

Lisanneee schreef:Jaaaaah dat is waar!!!!,....hahaha je moet toch wat hea :wink: :P mmh ik denk niet dat de jury daar al te blij me zou zijn!!!! :P

waarom niet :shock:
proberen kan altijd en de jury kijkt daar voor mijn gevoel meer naar je schoonheid dan naar je zangkwaliteiten :evil:

omdat er ook mensen zijn die ontzettend goed kunnen zingen maar niet worden toegelaten :evil:
R.I.P Flemmingh

R.I.P. Oklund

Miesj

Lisannatuurlijk

Bericht door Miesj » ma jan 30, 2006 7:55 pm

Lisanneeeeeeeee de beste ruiter van de hele wereld :wink: :oops:

Lisanneee
Berichten: 167
Lid geworden op: za dec 31, 2005 4:19 pm

Lisanneee

Bericht door Lisanneee » ma jan 30, 2006 7:56 pm

ook omdat ik geen zin heb in dat ubercommercieele gedoe en die onzin maarja :wink: volgens miiij raken we een beetje afgeleid van de paardjes...wilde nog ff 1 ding kwijt!! pas op als ik de buurt ben aan het zingen want die liedjes krijg je never de nooit meer uit je hoofd!!! :lol: :lol:

Gebruikersavatar
ketaki
Berichten: 521
Lid geworden op: do sep 15, 2005 8:44 pm

Re: Lisanneee

Bericht door ketaki » ma jan 30, 2006 7:58 pm

Lisanneee schreef:ook omdat ik geen zin heb in dat ubercommercieele gedoe en die onzin maarja :wink: volgens miiij raken we een beetje afgeleid van de paardjes...wilde nog ff 1 ding kwijt!! pas op als ik de buurt ben aan het zingen want die liedjes krijg je never de nooit meer uit je hoofd!!! :lol: :lol:

echt niet :shock:
wat voor liedjes zing je dan :wink:
R.I.P Flemmingh

R.I.P. Oklund

Lisanneee
Berichten: 167
Lid geworden op: za dec 31, 2005 4:19 pm

Lisanneee

Bericht door Lisanneee » ma jan 30, 2006 8:01 pm

IK HEB DE HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉLE NACHT LIIIIGGEN DROOOOMEN!!! VAN JE STEM VAN JE MOND VAN JE LIJF VAN JE KONT EN DE DEKEN OOP DE GROOOOOOOOND!!! en nog meer in die categorie :P maar ik zing vanaaaaalles serieus :P maar deze blijft het beste hangen geloof me net zoals:'de wielen van de bus gaan rond en roooond rond en roooond :P

Gebruikersavatar
ketaki
Berichten: 521
Lid geworden op: do sep 15, 2005 8:44 pm

Re: Lisanneee

Bericht door ketaki » ma jan 30, 2006 8:02 pm

Lisanneee schreef:IK HEB DE HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉLE NACHT LIIIIGGEN DROOOOMEN!!! VAN JE STEM VAN JE MOND VAN JE LIJF VAN JE KONT EN DE DEKEN OOP DE GROOOOOOOOND!!! en nog meer in die categorie :P maar ik zing vanaaaaalles serieus :P maar deze blijft het beste hangen geloof me net zoals:'de wielen van de bus gaan rond en roooond rond en roooond :P

whahaha ok.
echt waar.
ik ken dat liedje van de wielen van de bus gaan rond en rond.
alleen van de tv.
kun je dat niet een keer op de maandag zingen :wink:
R.I.P Flemmingh

R.I.P. Oklund

Anouk
Berichten: 364
Lid geworden op: zo okt 02, 2005 3:20 pm

Bericht door Anouk » ma jan 30, 2006 8:05 pm

Heeel erg.. elke keer als ik terug fiets van de manege heb ik wel weer een lisanne liedje in mn hoofd ! :D
Vind ik niet erg hoor lisannee je zingt (nog net :P ) niet vals duss :wink:

Ohjaa:

de wielen van de bus heeft iedereen in zijn hoofd dankzij rick !

Gebruikersavatar
ketaki
Berichten: 521
Lid geworden op: do sep 15, 2005 8:44 pm

Bericht door ketaki » ma jan 30, 2006 8:08 pm

Anouk schreef:Heeel erg.. elke keer als ik terug fiets van de manege heb ik wel weer een lisanne liedje in mn hoofd ! :D
Vind ik niet erg hoor lisannee je zingt (nog net :P ) niet vals duss :wink:

Ohjaa:

de wielen van de bus heeft iedereen in zijn hoofd dankzij rick !

misschien dat rick en Lisanne dan wel een heel goed koppel vormen als muziek duo :wink:
R.I.P Flemmingh

R.I.P. Oklund

Anouk
Berichten: 364
Lid geworden op: zo okt 02, 2005 3:20 pm

Bericht door Anouk » ma jan 30, 2006 8:10 pm

ketaki schreef:
Anouk schreef:Heeel erg.. elke keer als ik terug fiets van de manege heb ik wel weer een lisanne liedje in mn hoofd ! :D
Vind ik niet erg hoor lisannee je zingt (nog net :P ) niet vals duss :wink:

Ohjaa:

de wielen van de bus heeft iedereen in zijn hoofd dankzij rick !

misschien dat rick en Lisanne dan wel een heel goed koppel vormen als muziek duo :wink:


Omg Lol!!! :D

Lisanneee
Berichten: 167
Lid geworden op: za dec 31, 2005 4:19 pm

Lisanneee

Bericht door Lisanneee » ma jan 30, 2006 8:11 pm

okeeej voorstel:p
laten we het niet meer over mijn zangkunsten hebben :P en anouk kloooopt:p
whaha maar iedereen word dr wel vrooolijk van toch :wink: :P nja niet meer zo als ze het in hun hoofd hebben maarja :P en ter afsluiting :P NEEE rick en ik zijn GEEN goed zangkoppel :P

Anouk
Berichten: 364
Lid geworden op: zo okt 02, 2005 3:20 pm

Re: Lisanneee

Bericht door Anouk » ma jan 30, 2006 8:15 pm

Lisanneee schreef:okeeej voorstel:p
laten we het niet meer over mijn zangkunsten hebben :P en anouk kloooopt:p
whaha maar iedereen word dr wel vrooolijk van toch :wink: :P nja niet meer zo als ze het in hun hoofd hebben maarja :P en ter afsluiting :P NEEE rick en ik zijn GEEN goed zangkoppel :P


hahaa jaa iedereen word er vrolijk van !
en ik heb elke week wel weer een ander liedje in mn hoofd door jou :P
.. alleen deze week niet ?! :D
ohja: kheb de heeeeeeele nacht liggen dromen blablablaa :P

jammer nou tog , jullie als zangkoppel zouden het geweldig doen ! :roll: :D

Gesloten