hallo allemaal

Hier kun je iets over jezelf vertellen.
Wie ben je, hoe lang ben je al paardengek, wie is je lievelings paard /pony.....en waarom?

(klik wel even op 'nieuw onderwerp' en vul dan bij onderwerp je naam in)
Gesloten
fabienne
Berichten: 1
Lid geworden op: do nov 24, 2005 5:16 pm

hallo allemaal

Bericht door fabienne » do nov 24, 2005 6:01 pm

Ik ben Fabienne uit Borne en ik ben zes jaar.
Ik heb me ingeschreven de ponystal en ik heb vorige week een telefoontje gehad dat ik in januari mag beginnen. Duurt nog wel ff, maar ik ben al zo lang aan het wachten totdat ik oud genoeg was om me in te schrijven dan kunnen die paar weken er ook nog wel bij. Alleen is mijn moeder een beetje dom geweest....ze heeft dus op een papiertje geschreven wanneer de voorlichtingsavond is, maar nu is het papiertje zoek :cry: We denken dat het 14 dec. om 19:00 uur is. Zou iemand dit misschien kunnen bevestigen??? Alvast heel erg bedankt en ik hoop dat ik een super leuke tijd ga hebben op de ponystal!!!

groetjes Fabienne

Gebruikersavatar
ketaki
Berichten: 521
Lid geworden op: do sep 15, 2005 8:44 pm

Bericht door ketaki » za nov 26, 2005 6:52 pm

dan wens ik je erg veel plezier en een leuke tijd op de ponystal :D .
laat wel even weten welke tijd je rijdt en hoe je t vind en op welke pony je rijdt of gaat rijden.
groetjes ketaki :D
R.I.P Flemmingh

R.I.P. Oklund

Anouk
Berichten: 364
Lid geworden op: zo okt 02, 2005 3:20 pm

Re: hallo allemaal

Bericht door Anouk » zo nov 27, 2005 7:09 pm

fabienne schreef:Ik ben Fabienne uit Borne en ik ben zes jaar.
Ik heb me ingeschreven de ponystal en ik heb vorige week een telefoontje gehad dat ik in januari mag beginnen. Duurt nog wel ff, maar ik ben al zo lang aan het wachten totdat ik oud genoeg was om me in te schrijven dan kunnen die paar weken er ook nog wel bij. Alleen is mijn moeder een beetje dom geweest....ze heeft dus op een papiertje geschreven wanneer de voorlichtingsavond is, maar nu is het papiertje zoek :cry: We denken dat het 14 dec. om 19:00 uur is. Zou iemand dit misschien kunnen bevestigen??? Alvast heel erg bedankt en ik hoop dat ik een super leuke tijd ga hebben op de ponystal!!!

groetjes Fabienne


Je kunt zo even naar Ponystal bellen, er zijn altijd wel mensen die je dat willen vertellen!:P

Gebruikersavatar
Jenny
Site Admin
Berichten: 75
Lid geworden op: wo sep 07, 2005 7:05 am

Bericht door Jenny » vr dec 02, 2005 10:04 am

Hallo Fabienne,

De voorlichtingsavond is op dinsdag 13 december, om 19.00 uur :)

Heel veel plezier bij de ponystal!

marleen en lieske
Berichten: 5
Lid geworden op: vr okt 28, 2005 9:14 am

Bericht door marleen en lieske » zo dec 18, 2005 7:19 pm

veel plezier bij de ponystal
ik ken een meisje bij wie je in de les komt rijden
moreimi mercedis
ofzoiets ze woontb ij me in de straat en hadt toen ook diej avond
veel plezier he:P
groetjes
was wel een leuke les dinsdags:P

Gebruikersavatar
ketaki
Berichten: 521
Lid geworden op: do sep 15, 2005 8:44 pm

Bericht door ketaki » zo dec 18, 2005 9:20 pm

ik wens je ook heel veel plezier op de pony stal.
en maar hopen dat je nog lang blijft rijden :D
groetjes ketaki
R.I.P Flemmingh

R.I.P. Oklund

Gast

Bericht door Gast » do jan 12, 2006 6:43 pm

nou, de voorlichtings avond was al erg gezellig!! Kan bijna niet wachten tot het zaterdag is. De pony op wie ik ga rijden heet Tanja. Ik hoop dat ze erg braaf is en dat we dikke vriendjes worden. Pfff nog twee nachtjes slapen en dan is het eindelijk zover. Tot zaterdag!!!!!

groetjes fabienne

Gebruikersavatar
ketaki
Berichten: 521
Lid geworden op: do sep 15, 2005 8:44 pm

Bericht door ketaki » za jan 14, 2006 10:31 pm

Anonymous schreef:nou, de voorlichtings avond was al erg gezellig!! Kan bijna niet wachten tot het zaterdag is. De pony op wie ik ga rijden heet Tanja. Ik hoop dat ze erg braaf is en dat we dikke vriendjes worden. Pfff nog twee nachtjes slapen en dan is het eindelijk zover. Tot zaterdag!!!!!

groetjes fabienne

Laat even weten hoe de eerste rijles was.
we zijn errug benieuwd hoe jij t vind :P.
enne misschien is t ook handig als je verteld wat je allemaal al mocht doen op tanja.
we wensen je heel veel rijplezier op de ponystal :shock: :D
groetjes ketaki
R.I.P Flemmingh

R.I.P. Oklund

Gesloten