Bedankt!

Voor al je vragen, opmerkingen en andere ponystalzaken.

Moderator: ketaki

Plaats reactie
sabbink
Berichten: 428
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 4:00 pm

Bedankt!

Bericht door sabbink » ma jan 28, 2008 8:06 am

Hallo allemaal,

Zoals sommigen van jullie misschien 'gehoord' zullen hebben stop ik met les geven. Ik loop de laatste tijd erg op mijn tenen en neem een time out.
Vervanging is al geregelt (sneller dan verwacht!) Ik wens jullie allemaal nog heel veel plezier bij Ponystal en ik blijf via het forum uiteraard op de hoogte van alle gebeurtenissen bij ponystal!!!

Groetjes!
Suzan

Gebruikersavatar
ketaki
Berichten: 521
Lid geworden op: do sep 15, 2005 8:44 pm

Re: Bedankt!

Bericht door ketaki » ma jan 28, 2008 12:53 pm

woow, dat had ik niet verwacht van jouw, maar we blijven je toch nog wel zien he, bij de ponystal
R.I.P Flemmingh

R.I.P. Oklund

sabbink
Berichten: 428
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 4:00 pm

Re: Bedankt!

Bericht door sabbink » ma jan 28, 2008 1:02 pm

Vast zo nu en dan nog wel, de aankomende week draag ik de lessen over aan mijn vervangsters en daarna even een periode niet meer zoveel ponystal voor mij,...

Lisanneee
Berichten: 167
Lid geworden op: za dec 31, 2005 4:19 pm

Re: Bedankt!

Bericht door Lisanneee » ma jan 28, 2008 6:42 pm

Hey suzan!

Ik vind het echt super jammer;) Maar wilde je alvast even bedanken voor de hulp bij het lesgeven ! ik heb echt super veel van je geleerd!
Ik zie je donderdag;)
Groetjes!

Gebruikersavatar
ketaki
Berichten: 521
Lid geworden op: do sep 15, 2005 8:44 pm

Re: Bedankt!

Bericht door ketaki » ma jan 28, 2008 9:45 pm

veel succes suus.
misschien komen we je ooit nog wel weer tegen bij de ponystal :-SS
R.I.P Flemmingh

R.I.P. Oklund

sabbink
Berichten: 428
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 4:00 pm

Re: Bedankt!

Bericht door sabbink » di jan 29, 2008 8:45 am

Lisanneee schreef:Hey suzan!

Ik vind het echt super jammer;) Maar wilde je alvast even bedanken voor de hulp bij het lesgeven ! ik heb echt super veel van je geleerd!
Ik zie je donderdag;)
Groetjes!



Ik ben blij dat ponystal er een leuke, gezellige en goeie instructrice bij heeft! Het examen komt zeker nog! Maak je er maar niet te druk voor, komt helemaal goed! Ik ben blij dat ik een goeie bijdrage aan ponystal heb kunnen leveren en ik verdwijn niet van de aardbodem, kom zeker met de regelmaat van de klok langs!
Moet Bobsels toch zeker zo nu en dan ff een knuffel en een appel brengen hahahaha! Kreeg net een filmpje toegestuurd van mij en Bobby, wat een geweldig dier ist ook!!!!

Plaats reactie