Hoe gaat het met Giulia?

Voor al je vragen, opmerkingen en andere ponystalzaken.

Moderator: ketaki

Plaats reactie
francis
Berichten: 4
Lid geworden op: zo jul 01, 2007 7:56 pm

Hoe gaat het met Giulia?

Bericht door francis » vr sep 28, 2007 6:33 am

Kan iemand ons vertellen hoe het met Giulia gaat? Loopt ze inmiddels mee in de lessen? Is ze nog steeds zo'n knuffelkont? Heeft ze een vast pony maatje in de groep?
De laatste keer dat wij op stal waren, werd ze erg aangevallen in de weide door een zwarte pony. Dat was erg moeilijk om dan weer weg te rijden en haar zo achter te laten.
Wij komen binnenkort wel weer even langs, hopelijk is het weerzien dan niet zo moeilijk als de laatste keer.

sabbink
Berichten: 428
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 4:00 pm

Bericht door sabbink » vr sep 28, 2007 7:28 am

Hoi hoi,

Giullia is zo'n super lieve knuffel kont nog steeds! Ze loopt in de lessen en heeft Misha als vaste vriendin, ze staan nu ook samen op stal!
Ze is vorige week zaterdag helaas ziek geweest. Slokdarm verstopping. De dierenarts is erbij geweest en heeft haar behandelt. Ze eet nu langzaam weer wat brokjes en heeft nog vakantie tot dit weekend. Helaas is ze wel iets mager hierdoor geworden, maar dat komt vast snel weer bij, want ze doet het supers! Ze heeft zelfs al een keer mee gelopen in de springlessen en we hebben toestemming dat ze de concour groep in mag!
Dus dat komt allemaal goed! We zorgen goed voor haar en geven haar rustig de tijd om mee te komen op de manege! Iedereen is helemaal wijs met haar! Ze is zo lief en knuffelig! Kom maar weer een keertje kijken, dan kun je haar vriendin ook ontmoeten (staat helaas nog steeds niet op de website, maar daar wordt aan gewerkt!) Het is een haflinger merrie die ongeveer tegelijk met Giullia gekomen is! Ze zijn samen zo leuk!

Anouk
Berichten: 364
Lid geworden op: zo okt 02, 2005 3:20 pm

Bericht door Anouk » vr sep 28, 2007 8:04 pm

Giulia is echt heel erg lief, leuke pony :D
Zou nog best kunnen dat ik er straks nog mee op concours ga,
(volgens michel komt het met puck niet meer goed :( )

Gebruikersavatar
Kelly
Berichten: 236
Lid geworden op: do sep 22, 2005 3:27 pm

Bericht door Kelly » za sep 29, 2007 4:19 pm

Giulia is echt een schat! Ze is al weer helemaal opgeknapt van haar slokdarm verstopping en vanochtend heeft Esmé haar alweer gereden.
Het is ook echt leuk om te zien hoe lief Giulia en Mischa met elkaar zijn :P Ze eten soms zelfs samen uit 1 voerbak :) heel schatig.

sabbink
Berichten: 428
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 4:00 pm

Bericht door sabbink » ma okt 01, 2007 6:19 am

Ik heb foto's gemaakt van Giulia en Misha, als ik tijd heb zet ik ze wel ff onder foto's op het forum.
Ook heb ik alle andere paarden ff op de picture gezet,..... Zet ze zo snel mogelijk op het forum!

Anouk
Berichten: 364
Lid geworden op: zo okt 02, 2005 3:20 pm

Bericht door Anouk » do okt 04, 2007 8:45 pm

Ik heb vandaag op Giulia gereden, was echt leuk.. ging ook wel redelijk goed volgens mij :)

Lisanneee
Berichten: 167
Lid geworden op: za dec 31, 2005 4:19 pm

Bericht door Lisanneee » vr okt 05, 2007 7:30 am

ging super anouk! Zag er echt heel goed uit! Ze loopt steeds beter en heeft het volgens mij helemaal naar haar zin op ponystal!

Plaats reactie